Stötta Boo SK genom sponsring och olika aktiviteter

Möjligheter till sponsring

för företag och privatpersoner.

Våra samarbeten:

Nu kan du via ditt företag stötta Boo SK Konståkning varje gång ni bokar hotell, hyrbilar, tankar, tvättar bilen eller gör inköp i nätbutiker. Det kostar inget extra att gå via Sponsorhuset. Boo SK stöds t ex med upp till 45 öre per liter när ni tankar företagsbilar på Circle K, OKQ8, Shell och St1. Ladding av elbil bidrar med upp till 15 öre per kWh.

Anslut dig och ditt företag gratis till Sponsorhuset Företag här eller teckna/byt drivmedelsavtal här.

Boo SK Konståkning är anslutna till Sponsorhuset. Det är ett enkelt sätt för privatpersoner att stötta Boo SK Konståkning när du handlar på nätet. Går du till nätbutiker (över 600 st anslutna) via Sponsorhuset så får både du själv och Boo SK Konståkning pengar tillbaka. Inget blir dyrare för dig som handlar. Genom att börja använda Sponsorhuset och gå igenom deras bonusstege så får du som tack en Biobiljett och stödjer Boo SK Konståkning med hela 50 kr.

Kom igång med Bonusstegen här

Tipsa gärna era vänner och bekanta!

Biobesök från 119 kr!

Köp värdekoder till Filmstaden och Svenska Bios biografer. Du betalar med Swish och biljetterna levereras digitalt i samband med köpet i vår webbshop.

Boo SK Konståkning har via sponsorhuset bra rabatter på biobiljetter och biosnacks 🎟️🍿🥤, vilket samtidigt stödjer klubben.

Filmstaden
För varje biljett bidrar du till vår verksamhet!
Föreningsmenybiljett

Genom oss kostar ett biobesök mellan 119-125 kr!

Upp till 32% rabatt beroende på antal biljetter och filmens originalpris.

Gräsroten stöttar ungdomsidrotten

Genom Gräsroten fördelar Svenska Spel-koncernen många miljoner kronor till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige.

Välj Boo SK Konståkning som din förening att stödja genom Gräsroten på Svenska Spel här.

Strawberry skänker 10%

Strawberry skänker 10% av värdet på sina presentkort till Boo SK. Du finner dem i vår webbshop.

Presentkorten kan användas som hel-eller delbetalning på samtliga hotell inom Strawberry, i hela Norden och Baltikum. Man kan nyttja dem för att boka hotellnätter, men även inom hotellens frukost/restaurangavdelningar samt spaanläggningar.

Stort tack till våra sponsorer!